Újrahasznosítás, azaz a szemét metamorfózisa - nyertes alkotás

Bemutatjuk az "Újrahasznosítás, azaz a szemét metamorfózisa" pályázat III. korcsoport nyertesét, Iványi Melindát.

A Szín és Vonal Művészetoktatási Közhasznú Alapítvány a 10-24 év közötti fiatalok számára országos pályázatot/versenyt hirdetett. A pályázat (elődöntő) témája: Hogyan lesz a hulladékból, szemet gyönyörködtető trendi ruha? Én a III. korcsoportban vettem részt. A pályázatra 100-ak adták be a jelentkezést amikből csak a legjobbakat válogatták be a döntőbe.

A döntő témája: „Hogyan lesz a hulladékból, szemet gyönyörködtető kalap, táska vagy egyéb öltözék-kiegészítő?”

Bővebben a hajtás után!

Az alkotást a helyszínen kellett megvalósítani. A célja: A tanulók valódi tudásának (egyedi tervezői és alkotói, valamint bemutatói tudásának) megismerése. A gyakorlati feladat megoldására szánt idő: maximum 3 óra volt, amit a bemutató követett.

A pályázatot maximális pontszámmal sikerült megnyernem. Csatolom a munkámat és az oklevelet ehhez a levélhez! :)

Önéletrajzom:
Nevem Iványi Melinda. 1990. Szeptember 09.-én születtem Kiskunfélegyházán. Általános iskolai tanulmányaimat, soltvadkerti Kossuth Lajos Általános és Művészeti Alapiskolában végeztm. Kecskeméten a Kandó Kálmán Szakközépiskolában ruhaipari szakon érettségiztem. A budapesti Modell Divatiskola, divat- stílustervező szakán fejeztem be tanulmányaimat.

Jó rajzkészségem már gyermekkoromban is kimutatkozott. Később szüleim támogatásával magánrajztanárhoz jártam tudásom fejlesztésére. A modellkedésem megkezdése során (13 éves koromban), jobban btekintést nyertem a divat világába. Volt szerencsém ez idő alatt együtt dolgozni több divattervezővel, köztük: Náray Tamás, Reök Cecília, valamint a Fashion TV dolgozóivel. A ruhakészítés fortélyait édesapám szabóságában sikerült elsajátítanom.

Üdvözlettel: Iványi Melinda (Lindy)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése