Használd a teret! – Pályázat kulturális projektek támogatására

A pályázók a PP Center Üzleti Központ kiadó helyiségeinek használatát nyerhetik meg kulturális projektek előkészítésre és megvalósításra pl. színház, tánc, cirkusz, próba vagy előadás, film vagy videó klip forgatás, fotózás, divatbemutató, alkotóműhely, tanfolyam stb.


Pályázati határidő:
2012. július 20-tól folyamatos

A pályázat részletei

Pályázat fordulói
  1. Forduló: A projekteket a PP Center Üzleti Közösség Facebook oldalán keresztül lehet nevezni 2012. július 20. után. A pályamű beküldésénél a pályázók megjelölik, hogy hány érdeklődő kell a projekt elindításához (minimum 40 érdeklődő). Ha a Facebook-os „közvélemény kutatáson” össze tudnak gyűjteni annyi Like/Tetszik szavazatot a közösség tagjaitól, ahány érdeklődő szükséges a projektjükhöz, akkor bejutnak a második fordulóba.
  2. Forduló: A második fordulóban a pályázóknak részletes projekt tervet kell küldeniük a facebook@ppcenter.hu címre. A tervek tanulmányozása után szakmai zsűri dönti el, hogy melyik projekt kap támogatást. (Vagyis nem mindegyik a második fordulóba jutott pályázó nyer támogatást.)
Támogatás: A támogatott projektekhez a PP Center Ingatlan Kft. maximum egy hónapra 100%-os vagy maximum három hónapra 50%-os támogatással biztosítja a megvalósuláshoz szükséges helyiséget.
A támogatás mértékét a szakmai zsűri állapítja meg a következő szempontok alapján:
Szempontok:
  • A projekt terv és a szükséges érdeklődők becsült számának realitása
  • Hány embert ér el a kulturális projekt
  • A PP Center Üzleti Központ hírnevét, látogatottságát javító, a közösséget építő projektek
  • A projekt a támogatott időszak után támogatás nélkül tovább működik
A PP Center Facebook oldalán a „Használd a teret! – Pályázat” menüpontban a Pályamű Beküldése gomb megnyomásával pályázzon a projekttel, és toborozzon érdeklődőket! Küldje el e-mailben a részletes projekttervet a facebook@ppcenter.hu címre!
Beadás: 2012. július 20-tól folyamatos
Elbírálás: 2012. augusztus 10-től folyamatos
A PP Center Ingatlan Kft. fenntartja a jogot, hogy a pályázati kiírást megváltoztassa, vagy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A szakmai zsűri döntéseit nem köteles megindokolni a pályázóknak.


A pályázat benyújtásának határideje

Beadás: 2012. július 20-tól folyamatos


Kapcsolat

E-mail: facebook@ppcenter.hu
Tel.: +36 30 620 69 65


Tovább a pályázati kiíráshoz


1 megjegyzés:

  1. MINDENNEK OLVASSA EL EZT A TÉTELET, HOGYAN KÖNYVE HITÉNEK JOGI ÉS BIZONYOS HITELTÁRSASÁGT. A nevem Kjerstin Lis, kölcsön kerestem adósságaim rendezése érdekében, mindenki, akivel csaltam és csaltam, amíg végül megismerkedtem Benjamin úrral. Breil Lee 450 000,00 R kölcsönt tudott kölcsön adni nekem. Segített más kollégáimnak is. Ma az egész széles világ legboldogabb embereként beszélek, és elmondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünktől, elmondom a nevét az egész széles világnak, és örülök, hogy azt mondhatom, hogy a családom hamarosan visszatért, mert kölcsönre volt szükségem az egész életem elindításához, mivel egyedülálló anyám vagyok 3 gyerekkel, és az egész világ úgy tűnt, hogy rám lóg, amíg azt nem értettem, hogy az Isten hitelt küldött kölcsönadóként, amely megváltoztatta az életem és a családomé, az istenfélő hitelező, Benjamin úr, ő volt a Megváltó Isten, akit küldtek a családom megmentésére, és először azt hittem, hogy ez nem lehetséges, amíg meg nem kapom a kölcsönt, meghívtam őt a családomhoz. - Összesen olyan párt, amelyet nem hagyott le, és mindenkinek, akinek valódi hitelköltsége van, azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba Benjamin Breil Lee úrral e-mailben (lfdsloans@outlook.com), mert ő a legmegértőbb és legszívűbbi hitelező. valaha is gondoskodó szívvel találkoztam. Nem tudja, hogy ezt csinálom azzal, hogy jóindulatát felém terjesztem, de úgy érzem, hogy ezt meg kell osztanom veletek mindenkivel, hogy megszabaduljon a csalóktól, kérlek, vigyázzon a megszemélyesítőktől, és lépjen kapcsolatba a megfelelő kölcsöncéggel. Írjon nekünk: lfdsloans@outlook. com vagy a WhatsApp + 1-989-394-3740. .

    VálaszTörlés